ingen rubrik idag heller

gårdagen var ganska jobbig,
det var kaos här och jag bara kände hur hemlängtan kom som ett jihu och pressade sig in i både huvudet och hjärtat, tillslut kom det massa tårar men sen var det bra!
det var riktigt skönt att gå och lägga sig iallafall, lyssnade lite på ljudboken som är så himla bra, och sen somnade jag. bamse var ute och sprang hela kvällen igår också, fick ju tag i honom tillslut iallafall! herregud man är ju skillad efter alla hoppe-djur man har haft i sina dagar..







idag lyser solen igen och jag ska gå ut och försöka få lite färg på min bleeeeeeka hud!
sen ska jag hämta benjamin. isabel är på utflykt med dagis idag så christel har hunnit hem innan hon ska hämtas.
det blir en lugn kväll ikväll förhoppningsvis.. benjamin har kör så det blir nog bra!



känns inte som jag har så mycket mer att skriva om just nu,
men jag har några bilder till mina nära & kära hemma i sverige :D
det verkar vara en fläck någonstans på kameran, eller äre bara jag som ser den?





min pyjamas som nog är det finaste jag äger!





titta carina vad fint handdukarna hänger på toaletten!




titta vad fint han sitter där, min elaka jävel!
det vart väll bra mamma & anna, hahaha.. that was so funny
:D


hej så länge!


men shit vilken snygg jammy!

gemä! ... &

ligg me mä! ...

tänker på dig loppan <3

2010-06-17 | 12:00:14

håller med vic där uppe, snygg jammy ;) Saknar dig fiffiluran. <3

2010-06-17 | 12:48:41

Antingen är det en fläck på kameran eller så har du en smutsfläck på både pyjamasen och badrumsgolvet :P



Du är saknad här, du fattades när vi tittade på Pink Ladies matchen :(

2010-06-17 | 16:19:43

Hej hopp Gumman..:)



Klipp klipp..asg ser ju utmärkt ut de där..puss puss

2010-06-18 | 11:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback