if i cant make this, no one can

det känns mycke bättre, allting!
igår var jag på au-pair träff och träffade fler svenska tjejer och vi hade superkul, skrattade och hade oss och det var precis det jag behövde kändes det som.
jag & christel (au-pair mamman) bestämde att vi ska fortsätta tre veckor till och vi tror båda två att allting löser sig! om tre veckor ska vi iallafall åka till sverige, och jag ska få flygbiljetter till och från stockholm så jag kan vara där en vecka :) det blir nog den 18 juli till den 25 juli :)

imorse klev jag upp vid nio och tog på mig träningskläderna och gick en promenad i hirsch-park,
jag har hemsk hosta, så där varigt och äckligt, USCH! hoppas det tänkte försvinna snart.
nu är det bara jag, isabel & hennes kompis matilda hemma, och dom är hos grannen och badar i en sån liten pool :)

på torsdag är det någon after work för svenskar, på fredag är det ju midsommar och då anordnar svenska kyrkan midsommarfirande. får se om jag tar mig iväg eftersom christel är i berlin och sascha jobbar sent. sen ska vi antagligen ut på krogen efter det, och sen på lördag ska  vi åka till någon strand och chilla :)



om inte jag klarar av detta, då gör ingen det




Va hääärligt gumman att de känns bättre...:))))



Puss puss

2010-06-21 | 15:02:01

världens finaste fiffi, så himla vacker <3

2010-06-21 | 19:28:43

de här kommer du klarar frida! du ska veta va jag pratar om dig här hemma, tror dom flesta jag träffat dom senaste veckorna vet om att du är i tyskland :) hahaha puss <3

2010-06-21 | 21:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback