i wanna be a billionaire so fucking bad

inatt vaknade jag vid två och hade världens huvudvärk,
tryckte i mig en ipren och försökte somna igen, lyckades somna klockan sex typ..

jag har drömt om min idrottslärare flera nätter nu, alltså inte på det viset men han har varit med på ett hörn precis hela tiden! inatt satt jag och berättade massa saker för honom och vi var värsta bundisarna typ.. blä!

nu ska jag kika klart på en film,
sen ska jag hämta isabel på dagis.
christel & benjamin är hos doktorn!

imorgon ska jag sova halva dagen tror jag,
det är dåligt väder idag och det ska vara det hela helgen också, kuul...
dessutom är det bröllopet imorgon, då ska jag också sova tror jag!
mitt intresse ligger på minus så det känns absolut inte angeläget..



Haha, Martin eller Andreas? ;)



Gissar på Martin för annars hade det väl varit "på det viset" som du uttryckte det så fint ;)

2010-06-18 | 13:41:37

käften jens! nu säger du för mycket... tänk på att min släkt läser detta! jag har absolut INGEN aning om vad du pratar om för snusk nu ;)

2010-06-18 | 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback