holy makaroni

det är inte många dagar kvar nu, sen flyttar jag.
ska börja packa snart och det känns väldigt ångestframkallande..
på fredag slutar iallafall lillasyster nian så då ska jag tillbaka till kastal för första gången på tre år, och garanterat gråta en skvätt!

kan knappt förstå att student-tiden är över än,
men så är det!



EFTER PLUGGET....

Ja gumman nu börjar LIVET,the real life..

Alla skyddsnät plockas bort, alla förstående mentorer, sovmornar,frulle hos Denisé,friluftsdagar,sommarlov you name it..tror säkert att det kommer den dagen du fattar hur bra du hade det i skolan.



Puss puss älskade Frida Maria Fridell

2010-06-08 | 00:25:48

blev så rörd av din mors kommentar så jag vet inte själv vad jag ska skriva. Nu kör vi Frida! :) när flyttar du? puss

2010-06-08 | 13:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback