hello mc.dreamy

han bara gled fram till mig idag och sa:
tjena, tänkte bara höra om vi ska gifta oss och åka hem och producera ungar sen? jag bor i ett slott en bit härifrån, jag har en vit bmw m3 cabriolet till dig också, och en liten chiuaua som jag gärna vill döpa till konrad om du inte har något annat förslag? alltså.. det är bara om du vill!




men hunden var inte så fin så jag tackade nej..

idag var det lax till middag, usch & fy!
jag tyckte det var jobbigt dom dagarna det var lax hos pappa men nu har jag uppenbarligen kommit till en familj som LÖÖÖÖVES lax, fifan.. men det är bra, kanske man loosar några pannor till bara för det ;)

ska fråga linnea om vi kan gå på stan någon dag,
jag måste köpa hellokitty-hörlurar & lite grejer, men jag hittar ju ingenstans?
haha skulle inte förvåna mig om jag skulle bryta foten heller när jag är ute själv och ska hitta någonstans.. vet inte ens vart sjukhuset ligger!

ikväll ska jag försöka lägga mig lite tidigare, ska proppa i mig en ipren innan jag somnar också så blir nog den lilla förkylningen bra så småningom :)




Somebody said you got a new friend
Does she love you better than I can?




åh frida va fin kort på dig :)

2010-06-21 | 21:44:40

Du är såå fin Frida :)

2010-06-21 | 23:06:25

fina skitungeeee <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-06-23 | 13:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback