from the bed to starbucks

idag skulle ju jag & christel åka in till centrum, eller byn kanske man säger?
men jag visste inte att vi skulle åka klockan åtta!? jag låg ju och sov, och eftersom jag fick lika ont i magen imorse som igår morse kunde jag inte somna om förän vid sju, och då hade jag varit vaken sen tre ungefär. så kommer christel in vid halv åtta, jag fattade typ ingeting men jag släpade mig upp, klädde på mig och gjorde mig klar på tjugo minuter!

efter ett tag skulle christel åka på jobbet så jag strosade runt själv och köpte lite småsaker, hittade dock inga hörlurar men det tror jag att jag måste köpa i altona någon dag.
sen gick jag till starbucks och köpte vanilla-latte, yummi! köpte även med mig en stor, hård plast-mugg som man kan ha dryck i, perfekt för mig att ha vatten i nere på rummet eftersom jag är törstig precis hela tiden.
12,90 euro kostade den, värd varenda krona!

på vägen hem började dom spela jason derulo - in my head och jag var tvungen att lyssna klart så jag åkte en sväng på elbchausee längst med floden och det var så sjukt härligt!

nu ska jag kolla på greys anatomy en stund innan jag ska hämta benjamin på skolan,
det är lite molningt idag och det är skönt faktiskt, min rygg är fortfarande burned liksom..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback