fifan vad mätt jag är

måste gå en sväng i hirschpark tror jag, innan jag kräks.
har ätit så mycket god sallad att de kommer börja växa ur min näsa snart typ..

idag när jag skulle bädda sängen var det typ blodstänk på täcket och jag undrade vart fan de kom ifrån (förstod att det inte var från min tjejvecka eftersom det inte är en ''sån'' vecka nu) så jag började undersöka vart fan jag hade ett sår och ser till min stora förvåning att jag typ skrapat bort halva tån? närdå tänkte jag.. det måste ha varit igår när vi skulle till niklas och jag snubblade och tappade skon utanför hans port typ, hahaha.

ser iallafall fram emot en dag här



med mina vänner imorgon, hoppas verkligen att det är fint väder och SOL framförallt,
jag är som ganska beroende av fint väder, hehe..

har kommit på massa roligt under dagen som hände igår, inatt & imorse..
tror att jag ser ganska dum ut när jag kommer på någonting sånt för då sitter jag och fnissar och flinar för mig själv.. våra middagsgäster måste ju tro att jag är från östersund galen, hahaha jag har skön humor.

varför kan man inte hämta videoklipp på youtube & lägga in på bloggen längre?
eller är det någonting jag har missat? bajs-stjärt iallafall, ville ju dela med mig at lite mumsig musik!
dessutom en film sen igår som är kort, men förbaskat rolig!

senare ska jag kolla på show by kling,
pyss heidaa


åh nej, min familj kommer tro att jag är från östersund också D:



det går visst att lägga in videoklipp från youtube :)



Du går in på klippet, under det (typ under beskrivningslådan) finns det en liten knapp det står "bädda in" på.



Tryck på knappen, nu kommer det att komma upp lite alternativ (välja färg på spelaren, ifall du vill ha en ram på den, storlek etc.)



Fixa som du vill att det ska se ut och kopiera sedan länken som finns i en liten låda (du ser inte mycket av den, tror du bara ser att det står typ <object=widthblahblahblah.... eller nåt).



Gå till ditt blogginlägg och tryck på en liten knapp nere i vänstra hörnet under textrutan där du skriver inlägget (tror den heter "ändra redigerare").



Klistra in länken du kopierade från youtube där.



Tryck Nu på ändra redigerare igen ifall du vill skriva ngt trevligt (eller midre trevligt it's up to you ;D).



Du har sedan två val, publicera inlägget eller leta upp fler smaskiga klipp att dela med dig av ;)



Hoppas att du fattade min halvkassa förklaring :)



Puss på're

2010-06-26 | 22:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback