:)

tyskland är himla trevligt alltså,
man går in på en vanlig mack (typ som shell) och köper en flarra vin trots att man är 19 år bara!
det var dock en rolig incident men den hinner jag inte dela med mig av nu!
allt är nerpackat i väskan nu inför en härlig kväll & natt. solen skiner och det är 26 grader varmt i skuggan!

skönt med sommar så det enda sminket man behöver är lite mascara, perfekt!
dock går jag ju inte utan mitt nyaste läppstift från isadora nu för tiden, sorgligt..






hahaha, bloggen kommer en vacker dag ställa till stora problem för mig..
nu måste jag springa till stationen för att hinna med allting, många byten och olika vägar, och jag som är nybörjare.. kan itne skilja på u2, u3, s1, s11 och bla bla bla än.. hahaha,

hej så länge
trevlig midsommar





de får bli en somrig bild dagen till ära,
kvällarna med badminton hos amanda, ja si dom saknar jag! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback