........

jag funderar på om jag har hamnat rätt..
om klumpen i magen är någonting man får på köpet?
det klivet jag har tagit, jag vill inte att det tar slut nu..
jag kanske måste ändra riktning? det är kanske inte rätt ålder på barnen för mig?
jag vet inte vad som står på, men någonting är det, och jag måste göra det som känns rätt.
det är för mycket som står på spel och för att kunna vara en au-pair måste man trivas till hundra,
och det gör jag inte nu tror jag...





jag funderar alltså på att byta au-pair familj.
det finns en klump i min mage och den försvinner inte..
jag har mailat antje nu så jag får väll se om dom hittat en au-pair eller om dom inte har det,
jag ska sova på saken inatt och nu ska det bli riktigt skönt med helg,
få andas ut och vara själv en stund och fundera..
ska nog åka in till hamburg och fixa naglarna imorgon, eller jag funderar på det men vi får väll se vilken tid jag tar mig upp..


jag hittade ett ordspråk igår som jag har gått och funderat på hela dagen, det lyder såhär:


'' en far kan vända ryggen åt sina barn,
bröder och systrar kan bli bittra fiender
män kan överge sina fruar och fruarna överge sina män
men en mors kärlek övervinner allt ''



jag längtar hem till glytan...




Ja gumman,dikten är en spegelbild på HUR livet kan förändras.

Lär dig att inte ta något förgivet och lev som du lär,då har du en bra början.

Våran kärlek är livslång gumman,de vet du !

2010-06-19 | 23:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback