die sonne scheint

idag lyser solen,
ska snart ta med mig lilla ninisen ut och mysa lite.

jag fick ju så fina rosor när jag kom i lördags,
glömde lägga ut en bild igår så jag gör det nu istället :)





strax efter ett kommer benjamin hem och då ska vi laga köttfärssås,
sen ska vi hämta isabel på dagis och sen har jag lovat isabel att vi ska bygga pärl-halsband idag!
det är ju inte så man klagar direkt, pyssla är ju liksom min grejj!

igår fick jag veta att det var en man längre ner på gatan som blev kidnappad och låg i en igenspikad kista i en månad för att kidnapparna behövde pengar och krävde ut världens lösensumma,
så nu förstår jag varför det är pansar-glas och grejer i huset.

igår var jag & christel på en liten mysig restaurang och åt,
jag provade chili con carne eftersom det stod att den skulle vara stark!
men den smakade typ... ingenting? jag kan ju tacka mamma som låtit mig vuxit upp på stark mat ;)
STAAAAAAAAARKT! *viftar med handen vid munnen*

sen var vi ute och åkte en stund, provkörde bilen och så.
känns helt okej men lite läskigt! det är en bil för jag vet inte hur många hundra tusen,
och den är SJUKT stor när man är van att köra lilla pärlan.

på onsdag ska vi åka och skriva på några papper, sen ska vi fixa mobilkort och grejer,
månadskort till tågen och jag ska köpa en webkamera så jag kan komma igång med skype!





Skype is the bajs när man ska snacka med vänner och familj som bor utanför landet/när man är utomlands :)



Det låter ju som att du har det jättetrevligt där i Tyskland! Jag hoppas att allt fortsätter att vara så trevligt och att du hör av dig ifall/när du kommer hem så man kan festa järnet! :D

2010-06-14 | 11:22:50

Låter som du Jens har koll på läget,vad ska man ha för att kommunicera med la familja/vänner hemma vid då ?

2010-06-14 | 12:09:25

va bra de känns att veta att du har de bra =)

visste ju att du skulle åka men har som inte förstått de försen nu när du har åkt:/ ha de bäst! puss bästa! <3

2010-06-14 | 15:39:52

just de! du va as jävla fin på bilden :) hihi

2010-06-14 | 15:40:34

Hej :D

Fin blogg , diggar den :D

KRAM :D

2010-06-14 | 16:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback