'' det var bara en artighetsfras ''

jag vet inte vart jag ska börja, gårdagen var klockren rakt igenom och jag hade så himla roligt!
jag har garanterat aldrig haft en sådan rolig midsommar någon gång och för det får jag sota idag.. mår så sjukt illa och huvudet det sprängs snart, ska ta och lägga mig och vila några timmar tror jag.
jag kom hem kvart i sex imorse och sen duschade jag och grejade på innan jag slutligen gick och la mig.. vaknade dessutom vid tolv så att säga att jag är utvilad och kanske tillochmed nykter är en överdrift.

jag skrattade så himla mycket igår så jag har garanterat fått magmuskler (fast att dom inte syns) men dom är där, någonstans..
vi var hem till en kille som hette niklas och skulle förfesta med han & hans polare, där skulle vi leka en lek som det så fint hette.. leken gick ut på att man sätter igång en cd-skiva som spelar låtar, alltså världskända låtar typ. och 2-3 gånger i låten är det en tysk kille som säger DRINK A SHOT och då ska man dra i sig shoten man har och fylla på med en ny innan han ropar nästa gång.. efter fyra låtar med 2-3 shottar i varje låt då var livet ovanligt roligt, hahaha åh jag har inte slutat flinat än för att gårdagen var så otroligt rolig!

nu tror jag inte att jag orkar skriva mer för tillfället,
måste ta och vila någon timme.
imorgon ska vi åka till stranden, hoppas på finväder!

lägger upp lite bilder från igår iallafall, tyd dom som ni vill..

























japp! den bilden var ett bra avslut,
hej så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback