det är över nu

men jag kommer ihåg alla dagar med er

blandade känslor, otroligt mycket blandade känslor.
känns så skönt att slippa gå tillbaka till gymnasiet mer,
känns jobbigt att inte sitta i grupprummen och skvallra med kompisarna.
känns skönt att slippa vissa delar av klassen,
känns jobbigt att åka ifrån mina kompisar.
känns bra att få bo någon annanstans i världen,
och det känns jävligt jobbigt att åka hemifrån.

hur som helst har jag haft en underbar studentkväll med något för många cider,
och jag har haft tre galna, störda, underbara, roliga, tokiga, ledsamma, långtråkiga år på gymnasiet,
OCH NU ÄR DET ÖVER!
fyfan vad jag är bra..

skönt att alkoholtiden är över iallafall,
tror jag ska vara nykterist i ett år nu!




ikväll ska jag åka till lotta och säga hejdå,
usch vad jobbigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback