den elfte juli

är det final i fotbolls-vm och då är jag inte längre kvar i hamburg utan vi har åkt till huset i sverige för att koppla av lite.. och.. DET SUGER!

jag hoppades att tyskland skulle ta hem hela skiten så hela landet kunde fira och jag vara en del av firandet,
men nu gör det ju detsamma om jag endå inte är här? aja.. får väll fira i ett hus i sverige med au-pair familjen om dom vinner, men jag tappade suget lite nu va..

hoppas fortfarande att dom vinner och att festen håller i sig tills jag kommer tillbaka!

aja, bättre lycka nästa gång..
kanske sverige vinner nästa år?
haha jag skojja bara!



De e några matcher kvar innan finalen,dom har en tuff semifinal först och kanske blir det Brasilien- Tyskland i en drömfinal..men mitt tips är att Brasilen tar hem dem ärofullda VM-bucklan.



Snygg du e me Tyskstripsena..go tyskland go..go..go..)



Puss puss

2010-06-29 | 00:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback