dåligt med rubriker idag

imorse klev jag upp vid åtta eftersom jag & christel skulle åka till stan vid nio,
vi skulle gå och fixa telefonkort, månadskort och registrera mig på kummunen och grejer.
simkorten var svindyra och dessutom dyra att ringa från men jag ska få ett simkort och en telefon av christel på fredag så jag kan behålla mitt svenska simkort och ha det i min mobil iallafall,
så mamma jag hade kunnat behållit den första nya telefonen, men jag trivs bra med den jag har nu också, extremt bra!

christel är himla funny hon.. hon är inte som en vanlig 40-årig kvinna,
hon är lite som mina egna mammor! hon skvallrar och berättar om saker hit & dit och vet du vad hon gjorde, och vet du vad han har gjort och dom, dom har gjort detta.. jag tycker såklart detta är SUPERSKOJJ eftersom jag själv är världens jävla skvallerkärring..



sen skulle vi åka på siffären och handla,
fick två par foppatofflor, inte original men jag hade ju inga med mig! det fanns varken vita eller rosa så jag köpte röda och ljusblåa :)
dessutom köpte jag små förpackningar mer hårinpackningar som luktar kokos,
perfeeeekt att ha med på bashuset typ eller ha liggande i duschen! 5 svenska kronor kostade dom ungefär, doftar ljuuuvligt!



nu är vi hemma igen, solen lyser och barnen är hos grannen och leker.
perfekt att sitta ute i solen och lyssna på en ljudbok!
snart kommer annik hit och ska leka med isabel, och benjamin ska på simning.
på söndagar har svenska kyrkan au-pair träffar för svenskar så jag funderar på att åka dit på söndag,
men det kanske är bättre att vänta tills efter vi varit på semester för det blir ju ett par veckor det också.
vi har pratar flera gånger om hur, vart, och när vi ska åka och vad vi ska göra men jag kommer inte ihåg?
vi ska iallafall åka till astrid lindgrens värld, och åka till massa olika öar och bo där, det är typ det enda jag kommer ihåg!





om du ser det här gumman så ska du veta att jag saknar dig extra mycket!
vi hann inte säga hejdå på samma vis eftersom du var i turkiet och reseplanerna blev ändrade,
älskar dig jättemycket min lilla skrutt!

Vad skönt att du har det bra, jätte fint rum. Saknar dej gumman, kramisar din extra mamma

2010-06-17 | 10:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback