dagislukt, det äcklar mig

alltså jag kan bara skratta åt denna dagen hittills..
imorse klev jag upp och släppte in städerskan, trött som FAN var jag också.
sen gick jag och la mig igen och efter en kvart plingade det på dörren igen,
så jag drog på mig filten och gick och öppnade, såg ut som ett retard i håret och där utanför dörren står en kille och säger typ '' oj, ursäkta att jag störde '' men sen babblade han på om något vattenrör och jag fattade ingenting och sa att han skulle komma tillbaka imorgon typ.
sen gick jag och la mig igen! då ringde de och jag orkade inte svara..
sen hade hon som ringt lämnat ett meddelande på telefonsvararen som jag lyssnade på efter några timmar,
då var det toscas mamma som inte kunde hämta efter skolan idag så jag fick ju kasta mig in i bilen... men jag trodde klockan var en timme mer än vad den var så jag hann sen åka och köpa ett sköljmedel..




nu håller barnen på att plaska ute i vattnet,
kanske ska gå ut och se så dom inte dränker varandra..

hej så länge



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback