summer nights

egentligen har jag absolut inte tid att blogga,
och det kommer bli stressigt att hinna med det denna vecka.

jag har miljoner saker jag måste fixa innan vi ska åka till sverige på lördag,
som tur är har jag mina små kom-ihåg-listor så ingenting glöms bort!

det var supermysigt i danmark igår iallafall,
sen åkte jag iväg och träffade sofia, anna, hanna & eva innan jag åkte hem och somnade typ på en gång!

nu har jag börjat läst en fjärde bok,
vilken bok-slampa jag är?
iallafall så läste jag ut boken sandra skickade på en dag!
kunde inte låta bli, vilken självdiciplin man har..

well, well.
laddar upp lite bilder från igår,
sen har jag annat att göra! mycket annat.

 


















hej så länge



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback