storsjöyran

sitter och läser lite blogginlägg, statusuppdateringar och grejer om yran..
jag trodde att jag skulle typ vilja hänga mig denna helg för att jag missade det,
men det känns tvärtom.. det känns skönt!
stråketveckan och yranhelgen förra året tror jag kostade mig runt 7000 :- om ja inte minns fel!
biljetter, alkohol, cigaretter, alkohol, alkohol, alkohol, taxi, alkohol, mat, taxi alkohol, fyllekäk, taxi, alkohol..

det enda som känns surt är att jag missar kent, men det kommer komma fler chanser att se kent, herregud..
resten av artisterna jag skulle velat se om jag gått, har jag redan sett.
och lars winnerbäck vill jag inte se en gång till, för när jag & fredrik såg honom på yran för två år sedan.. ja det är, det är oslagbart hel enkelt, och om han skulle vara sämre skulle jag bli ledsen tjej :(


 

yran är dessutom inte samma sak nu som när man typ, gick i sjuan..
åh, då var det yran man gick och längtade efter hela året!
undra om det var i åttan vi tävlade om vem som först kunde klämma femtio grabbar på rumpan? seriöst.. hahah.
sen när susanne och jag var där, det var också i sjuan tror jag.. galet var det, kommer iallafall ihåg att susannes ena sko, den gick lite sönder och vi kastade den.. det blev så galet allting att dagen efter kastade mamma in mig i bilen och vi åkte till susanne för att prata med henne och hennes pappa, men han var inte hemma! (och tur var väll det... mamma du är så pinsam ibland...)

året innan ifjol kommer jag ihåg att jag skulle se adam tensta med aron och det blev strömavbrott och sen blev folket så jävla dum i huvudet så jag gick därifrån och vandrade ensam borta vid vattnet och började snacka med några grabbar och vi kom överens om att vi skulle göra en skiva ihop? vafan jag kan inte ens sjunga?
samma år var det rabalder vid karusellerna, hahaha vafan var allt det egentligen? fick mig iallafall en jävla feting av johan under hakan och hade fetaste blåmärket en vecka efter, alkohol alltså..

förra året var grymt roligt, var lite less på mina OANSVARIGA och SLARVIGA kompisar från södra sverige som inte kunde hålla ordning eller kasta skräp i papperskorgen men det var en underbar helg ändå, trots att det såg så förbannat svinigt ut överallt ;) hahaha och jens bil slutade typ fungera så vi fick låna morfars bil och johan vägrade köra, alltså hahaha. när vi skulle åka taxi hem en kväll fick emma åka i bagaget och hon slungades runt där och sen vart hon så jävla sur, men det var faktiskt.. förlåt emma.. ganska roligt! hahaha.

aja, nu ska jag inte sitta här och tänka mer på yran.
jag ska åka hem till nathan om någon timme, men innan det har jag saker att göra!
åh, vad jag ser fram emot sovmorgon imorgon alltså! eller sovmorgon? sovdag blir det, japp japp.

laddar upp lite bilder från yran tidigare år iallafall,
och hoppas att ni där hemma är fulla och jävliga, för yran är bara en gång om år!
(undantag för mina småsyskon olle, moa & molly för jag hoppas ni sköter er exemplariskt som jag gjort varenda år! tss...)

 



















(alltså mitt hår på bilden ovanför.. VARFÖR SÅ LÅNGT.. huvva...
bilden är inte från yran, men den har med yran att göra..)






nej, nu får det räcka!
nu ska jag sätta fart,
ciao





ahhahahaha jag älskar dig

2010-07-30 | 19:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback