när bloggade jag senast?

ja, nu var det ett bra tag sen jag skrev någonting.
men det ser inte ut som världen gått under för det?

jag orkar inte skriva om berlin,
det är så mycket och solen steker utanför fönstret och det är 39 grader varmt..
laddar iallafall upp några bilder, och skriver om denna dag & gårdags-kvällen istället, det är inte lika complicated!










 

igår var det närmare fyrtio grader varmt hela dagen, dessutom vägrade det blåsa, jag hade grym mensvärk, huvudvärk och var supertrött! det var inte någon bra dag alltså..
sen började kvällen komma och jag fixade lite och mötte upp anna, louise & hanna i landungsbrücken för att bara softa, dricka lite och njuta av livet.
det blev inte en sån kväll som dom andra har varit när vi varit ut, jag kommer ihåg när jag kom hem och vad jag gjorde och allting! vilken succé.. hur som helst hade jag en supertrevlig kväll, tack flickor! kommer kännas knepigt några veckor framöver nu när jag är i sverige med au-pair familjen, men men.. jag kommer tillbaka!







imorse kom isabel & mathilde in och väckte mig typ halv tio,
jag var absolut inte på topp och visste att jag hade miljoner saker att göra denna dag,
men jag släpade mig upp till sist..
röjde undan några saker från min kom-ihåg-lista och såg att det inte var så mycket saker att göra kvar? kanon tänkte jag och hängde på christel & anna in till byn, satt mig på s1:an och åkte till altonas köpcentrum för att ÄNTLIGEN få gå i ett köpcentrum och göra av med ONÖDIGT MYCKET PENGAR!
eftersom det var 39 grader varmt ute så var det jävligt skönt att komma in i ett svalt köpcentrum, och jag som inte har några problem att shoppa trivdes som fisken i vattnet! jag handlade, handlade & handlade, handlade lite till och sen åkte jag hem igen!
här får ni se ett litet urval..






väska
en väska till
en neccesär
en mindre neccesär
hellokitty hårspännen
hellokitty hårborste
schampoo
solskyddsfaktor
deodorant
hellokitty pyjamas
bikini
skor, jävligt snygga skor
flipfloppar (oskönt som fan, men behändigt..)
hellokitty-näsdukar
plånbok
nagellack
sminkborttagningsservetter
lösnaglar
hudkräm
duschgél
nailstickers
hårinpackningar
scrub
kam
hörurar
armband

ja nu orkar jag inte komma ihåg något mer.
skorna är jag sjukt nöjd med iallafall! dom är sjukt höga,
men dom var nedsatt till sjukt bra pris och störtsnygga så jag kunde inte låta bli dem.
nu är jag typ.. fattig.. har inte många euro kvar nu!
skönt att det finns några hundringar på mitt svenska konto! vi åker ju till sverige imorgon och då kan jag handla med mitt visakort som vanligt ;) hahaha fyfan vad störd jag är..

det blev iallafall inga hellokitty-hörlurar, det fanns inte.
köpte ett par billiga skithörlurar istället för 10 euro typ,
såklart var dom rosa men det duger tills jag kommer till sverige och kan köpa mina efterlängtade, vita, stora, hellokitty-hörlurar!

nu ska jag hoppa in i duschen,
sen ska jag till anna och kolla på fotbollsmatchen ikväll!

idag vart jag så less på värmen så jag klippte av min långa lugg... SMART TJEJ!
nu är ju bara skiten i vägen.. åh, jag vill bara gråta.

jag har inte en aning när jag uppdaterar nästa gång,
men imorgon åker vi till sverige iallafall!
ska bli riktigt skönt, då ringer jag gratis till mina mammor!



mwii, läskig brud


dom gula tofflorna vill jag ha :)

2010-07-11 | 23:42:45

härliga bilder fridis! :)

2010-07-12 | 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback