'' jag skedade i erik nilssons säng inatt, men inte med honom ''

jag vet att jag skulle fortsatt på resedagboken men jag pallar inte,
känns som det var ALLDELES skit samma..

igår kl 08.00 lämnade jag östersund igen för att åka till stockholm, och sen vidare hem till tyskland idag!
träffade mina underbara vänner i stockholm och det som skulle bli en nykter kväll blev det, delvis..
det var härligt att träffa dem igen och det kändes som det var ett perfekt avslut på min lilla ''home-trip'' och nu ser jag fram emot när vi ska åka till berlin i september!












nu har jag iallafall packat upp väskan, bäddat i sängen och allt sånt..
nu ska jag duscha, sen ska jag sova! och gud vad skönt att sova.. väckaren ringde fan halv fem imorse och då hade man inte sovit många minuter...
känns otroligt skönt att vara här igen iaf, men nu måste jag sova.



'' It's a funny way, to make ends meet,
when the lights are out on every street,
It feels alright, but never complete,
without joy ''






godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback