hjärtattack

det härjar en seriemördare i hamburg just nu, fan jag dör.
med mina dåliga nerver blir det inte bra alltså..
dom varnar på radion och snackar om att han är helt galen och bla bla..
han har suttit inne i trettio år + 10 års någonting, och nu är han ute och härjar igen.. vafan lås in knäppisen för alltid!? jag sover med fönstret stängt på natten tills hans är inlåst, han kanske får för sig att ta mina hellokitty-saker eller något..





vilken tur att jag inte åkte hem för några veckor sen när livet kändes så jobbigt,
vilken tur att jag till slut stannade?
när jag åkte hit trodde jag det skulle vara som typ ett jobb, men så är det liksom inte.
det är familjeliv, en familj, frukost på morgonen, tömma diskmaskinen ibland och tvätta sina egna kläder,
hänga med kompisar, skvallra med au-pair mamman, skälla på barnen, kolla på tv, promenera, shoppa, vara jätteglad, vara deppig, sakna någon, tycka att det är skönt att slippa någon, duscha, läsa bok, ja ni förstår..
i augusti när jag dessutom ska börja skolan så kommer det nästan vara precis som förut? läskigt.
det har aldrig riktigt slagit mig, förän nu liksom.. jag är så rädd att tiden ska gå för fort detta år, det får det inte göra. .





idag var vi iallafall till byn och spatserade runt i det sköna vädret,
barnen köpte glass och sen var vi till en rolig park och lekte.

nu är jag tröttis och ska duscha, kolla på en film och sen sova!
ikväll blir det nog remember me som jag hört så mycket om men faktiskt inte sett än..
funderade på avatar ett tag, kanske skulle se den innan sandra blir TOKIG på mig, men den får vänta!

imorgon har jag lovat att vi ska göra trolldeg,
får väll se hur det blir med den degen, den blir av men hur den blir det vill jag inte yttra mig om! hahaha.

jag skulle gärna vilja byta min kamera med isabel,
kolla bara vad fin hennes är!






men varför sitter jag kvar här för?
det händer ju ändå ingenting roligt?
fast jag måste berätta att jag drömde inatt att piercingpojken öppnade en skoaffär en liten bit bort härifrån, kanske ett tecken på att jag bör köpa nya shoes?

godnatt






hahahaha,
nej långt och blondt hår var defenitivt INTE min grejj..


Ja håll dig inne gumman tills han e bakom galler igen..;)

Saknar dig !



Puss puss från ett regningt Sthlm,men de gör ittnå..:)

2010-07-29 | 14:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback