hej jens


jag vet att det börjar närma sig avresedatum för dig.
så jag tänkte bara säga några ord:

au-pair är inte som man tror, inte som jag trodde iaf.
nytt land, helt ensam, ställa sig in i en ny familj, nya regler, inga vänner, ingenting.. men det fixar sig jävligt fort allting!
du kommer ha sjukt roligt, och när dagarna kommer då du längtar hem och gråter i kudden så BIT IHOP!
det gjorde jag och jag ångrar det inte för en sekund, om jag kan göra detta kan du DEFENITIVT det..





puss påre ;)

Puss påre pälskling! Blev skitglad när jag läste detta och log mycket dumt mot skärmen.

Nu känner jag mig genast ännu mer pepp på att åka och kändes skönt att få ett "du fixar det här" nu när det börjar dra ihop sig :)



hoppas du har det bra i Patteland fortfarande och sedan kanske vi ses ngt vid jul :D

2010-07-30 | 00:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback