godmorgon

igår kollade jag klart på i love you phillip morris, och shit vad jag grät.
hahaha, men det var ju typ sorgligt och sen var det två bögar så det gjorde det bara ännu mer, smärtsamt..




imorse klev jag upp 07.56, pigg som satan! eller inte...
aja, det är jag iaf nu några kaffekoppar senare!

städerskan är sjuk så jag tog en för laget och dammsög hela huset!
det är fyra våningar och sex trappor så det tog lite längre tid än att dammsuga mitt rum, haha.

nu sitter barnen och kollar på lite tv,
jag ska nog passa på att tvätta mina kläder som är otvättade sen jag var i östersund.
japp, så får det bli!

hej så länge






favorit stället i hela huset typ,
älskar att sitta här och läsa miljoner sidor och stänga av hela världen! filosofiskt frida, filosofiskt..

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback