check

det blir lite tidigare dagar nu när sascha & christel börjat jobba igen men barnen har sommarlov,
men det är skönt att komma upp i tid även om det är skönt med sovmorgon också, haha..

iallafall så har vi hållt på lite ute i trädgården ikväll, mycket som har vissnat och så när vi varit borta.. tråkigt att folk inte kan hålla det dom lovar! det var lite mysigt att fippla på och klippa knoppar och grejer. kanske man ska läsa någon kurs med inrktning trädgård? fast hur går det när man hatar insekter och tycker att det värsta som finns är att kratta? haha, jaja..

jag kunde iallafall inte klippa gräset eftersom jag bara nyser och det rinner ur ögonen,
fattar inte hur det blev så bara för att jag flyttade hit?
jag menar, när vi var hos dr.bååt med pappa så visade det klart och tydligt att jag faktiskt var allergisk mot gräs, pollen, träd, bla, bla, bla men varför har det inte gett utslag förut under typ nitton år liksom? olika sorters gräs kanske, äsch jag vet inte..
lite komiskt var det när jag och tjejerna var in på lush i sthlm och hon i kassan tryckte upp någon jävla flaska med duschkräm som innehöll massa nyklippt gräs och luktade så också, och jag luktade och började klia näsan och sen nysa och hålla på. asgarvet blev det iallafall när vi gick ut därifrån, och jag med handen under näsan, haha.

nu ska vi se vad kvällen bjuder på, blir nog en tidig kväll.
funderar på att se klart filmen i love phillip morris som jag börjat titta på, den verkar rolig minsann.
sen ska jag fortsätta läsa boken jag fick låna av anna, känns lite tråkigt bara att jag vet slutet eftersom jag lyssnade på det när hon berättade det för moa.. eller var det ens den boken? aja, den verkar ändå bra.







och det är en annan morgon men vi har varit här förut,
och i en taxi genom tunnlar kommer du ihåg?



fyfan vad fin du är, JAG ÄLSAKR DIG <3

2010-08-01 | 14:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback