you bleed just to know you're alive

idag tog det ungefär fyrtio minuter att gå nerför backen till mamma,
det är väll ungefär en kilometer att gå.
man var ju tvungen att gå försiktigt eftersom det var halt och min högerfot är halt.. haha, nu var jag fyndig!

lunchen idag var hysteriskt rolig, längesen jag verkligen inte kunde sluta skratta!
föreställ er att fem tjejer sitter vid ett bord och den ena tjejen säger ''nu kommer han''
och alla de fyra tjejerna förutom hon som sa det vrider på huvudet samtidigt som han kollar på oss,
antar att det inte var så svårt att gissa vem som sagt något..

sen var det dags för drama, vi skulle spela snack och denize & jag skulle spela tillsammans,
det vart också hysteriskt roligt när alla mina frågor plötsligt vart helt fel, eller ska jag säga rätt?
jag skrattade så hysteriskt mycket, funderade helt seriöst på om dolda kameran fanns där typ.

nu har jag inget skratt kvar typ, tur är väll det för jag ska vara überseriös nu,
för nu ska jag göra lite te och spela guitarhero med lillebror!



pappa jag behöver en skidjacka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback