''when you touch my sleeve''

imorse hade vi snörugby! sp07 mot nv07 & bf06, inte så otippat att vi vann kanske.
det kändes som att några av grabbarna skötte grovjobbet, jag skrattade mest, men det är det jag är bäst på.
så fort jag fick bollen tog det en sekund sen låg det fjorton människor på mig, framförallt på mitt huvud?
fredrik och patten stod och skrattade eftersom mitt huvud alltid kom i kläm, att jag hade ont i huvudet efter idorotten var kanske inte så konstigt kom jag på...
vi spelade även fotboll i snön en kvart innan vi slutade, då fixade jag så simon hamnade i häcken, sen råkade jag ta johan magnusson i skrevet också, lite halvt pinsamt var det..

vid lunchen skrattade jag så jag trodde jag skulle svimma,
nu i efterhand vet jag inte riktigt vad vi skrattade åt men det var någon oliv med i leken,
sen har tjejer en förmåga att säga ord & namn alldeles för högt har jag kommit fram till.

efter lunchen hade vi fritidsturism och den lektionen segade sig förbi och vi gjorde knappt någonting, eftersom vi inte hade något att göra! sen var det projektarbete och det gick på typ tio minuter..

sen kilade jag och ida iväg på stan en sväng,
sen gick hon hem och jag gick och hämtade mina tygprover till balklänningen,
sen köpte jag en rosett till håret och jättesöta rosettörhängen, dock inte till balen men ändå..

nu är jag hemma och på schemat står:
- plugga
- pyssla
- promenad med vovven
- paradise hotel
mycket saker att göra som börjar på P kände jag, men hur otippat var det..





sessan, lill-bebisen min som var världens gosigaste,
jag är en perfekt mamma!


vilken söt kanin :D

2010-01-21 | 14:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback