värmeljus, påse? toa?

självklart kan man ångra att man tappade kontakten med människor,
och man kan ångra att man aldrig tog upp kontakten igen.
man kan ångra att man lärde känna vissa människor,
och man kan ångra att man aldrig lärde känna vissa.
man kan ångra att man inte kunde ana innan hur vissa relationer skulle sluta,
och man kan ångra att man begav sig in på okänt vatten.
det viktigaste är ändå att man inte ångrar att man umgås med dem man umgås med för stunden.




idag på skolan hade vi först historia, så SJUKT dötråkigt att jag seriöst trodde att jag skulle somna.. som tur var hade jag med mig boken jag lånat av ida som jag förövrigt läste ut idag!
efter lunch var jag, linnea, johanna & denize iväg och kollade på balklänningar,
så nu har jag iallafall sett några modeller som jag kan inspireras av när jag ska få min uppsydd, velar fortfarande om jag vill ha en svart eller en bruuun..

på engelska c lektionen efter lunchen lånade vi någon engelska-bok och sen satt vi bara och pratade om massa gamla festminnen, tur man får tillfällen att skratta även i skolan.
sen satt vi och tittade på någon alkis som ramlade runt utanför busstorget, otroligt rorgivande.


efter skolan kom anna och hämtade mig och sen åkte vi och simmade, hur skönt som helst.
det är alltid så roligt när vi gör saker tillsammans bara hon och jag, det är som att man är ute med sin bästa vän ungefär. vi skrattar alltid otroligt mycket och folk kollar alltid snett när vi står och viker oss av skratt.
sen fick vi iallafall skynda oss hem för att moa hade föräldramöte som anna skulle på,
själv kom jag hem till en något sur mamma som for på jobbet för ett tag sen, känns som hon sovit alldeles för lite iallafall..

nu ska jag snart kila ut på rummet och titta på tv, sen ska jag gå och lägga mig och sooova.
imorgon ska jag till pamela på homeparty med brudarna, sen ska vi ut på krogen.
på lördag ska jag till en underbar tjej på fest som jag tyvärr tappat kontaken med lite halvt,
egentligen skulle det vara klassfest men det kommer joina annat döskönt folk också!

kan ju passa på att berätta för er att jag halkade vid ett övergångsställe idag när det stog hundra vilar i kö, det var något pinsamt men ändå kunde jag inte låta bli att skratta åt mig själv lite.. det är BARA jag som lyckas.






är det förstått? försvinn!


Japp ibland bliré så,framför allt när man prioriterar sina barn framför sig själv och sin egen sömn..



Jag jobbade 10 timmar natten som va och slutade kl 7..stannade till på ett ställe på vägen hem som öppnade kl 8..-ja du vet ju vart för du å dina syskon va ju där åxå...smochla iväg massa schabrutter på klea till er...hemma strax efter 9 och stupade isäng..vaknade strax efter 12 och kunde inte sova längre...japp lite sömn vart de idag och detta endast för ERAN skull !

Puss puss

2010-01-29 | 01:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback