underbara vänner

idag när jag jobbat klart så gick jag hem till vikky där vi gjorde världens goaste middag innan vi hoppade in i bilen och åkte hem till ida & tony där jag blev bjuden på vin och vikky på cola.
efter några vinglas och skratt så åkte vi upp till denize och jimmy för att kolla på film, men de blev det inget av med det utan som man kanske förstod skrattade vi oss till tårar och pratade om alla missöden på nyår..
sen åkte vi tillsammans ner till ida igen och mötte upp steffen. där hade vi tjejer skumma saker för oss medan vi blev rökskadade i köket och grabbarna & tony snackade jakt i vardagsrummet.. hahaha!
klockan den tickade på och vi åkte hem till denize och hämtade bilderna från nyår, så nu har vi dom äntligen!
jag orkar inte lägga upp alla, men favoriterna får ni mer än gärna ta del av!

nu ska jag och vikky kolla på film och fortsätta prata, sen ska vi väll sova kanske.. men imorgon är det världens sovmorgon som gäller! sen kanske jag får besök på kvällen, eller om det blir på torsdag.. men om det blir som det brukar blir det ingenting! men man får ju hoppas på det man blir glad av liksom!


såhär gör man..

ladies on the table..

nyktert..

nyårsafton..

ja, jag vet fan inte..

alexander kyckling, mästare på cykling..

tolvslaget..

våffan och loppans nyårspuss


roger och våfflan, halva inne...

någon random bruds bröst...

det gäller att bjuda på sig själv..

steffen käkar ett kilo köttfärs mitt i natten..

lillasyster och storebror..

det blev som ett misstag mellan mig och jörgen..

den vanliga frida-minen..

normala klubben, eller inte..

patt-lisa & snopp-mannen...

sköningbilden! exakt såhär kände jag mig varenda dag..

steffen min vän..

emma arton år! champagne i bilen ofcourse..

okej! alla ler fint på tre...

grabbarna grus, nyktert vid nyårmiddagen! or not...

roger lever upp till sina fantasier...

heja frida, hälften hamnade på golvet och klänningen..

jag körde med partyhatten under jackan eftersom det var svinkallt, tänkte inte på hur det såg ut direkt..


nu orkar jag inte lägga upp fler bilder,
klockan är fan fem i fyra och jag vill lägga mig och snacka nu! så ni får vänta till ett annat tillfälle..







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback