sur då! na jävulst..

låten jag la upp tidigare heter helt enkelt  i hate myself for loving you,
så den som undrade har nu svaret på frågan.

jag har lirat guitarhero som en dåre, och det var FAKTISKT mycket roligare än jag trodde!
olle är dock grym som fan, så det är roligare när han inte är med..

måste bara inflika situationen idag på bussen..
bussen var proppfull så jag fick stå på min cp-onda fot hela vägen hem, och som vanligt mådde jag illa, precis som alla andra gånger jag åker bussen hem till mamma.. och som om inte det var nog så sitter det en blond tjej i medelålderna snett framför mig och ser ut som vem som helst, tills hon drar fram en sjuttis ur väskan och börjar klunka direkt ut flaskan! så när till att spy tror jag faktiskt att jag aldrig har haft.. fyfan..

nu ska jag borsta tänderna, byta sängkläder och krypa ner i sängen!
imorgon har vi litteraturkunskap så jag känner att jag kanske behöver vara utvilad,
men jag lär ju som vanligt ligga vaken några timmar och nörda musik, samt tro att jag verkligen kan sjunga..




det är som härligt att skratta..

godnatt,
och puss till mamma som jobbar medan vi är hemma och saknar dig!


hahaha fy faan jaa, man ska ju inte bli brydd när man åker med brunflobussen:o



det är härligt att skratta med dig frida:D puss<3

2010-01-12 | 23:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback