sorgsen tjej..

jag rev ut allt jag behövde från pappa och kastade ner det i väskor.
resten av grejerna kastade jag på golvet, jag kastade sönder en tavla och rev och slet i alla saker..
sen kom han hem och jag grinade, han skrattade, jag skrek, han skrek, jag snorade, han skrattade..
sen kom mamma och hämtade mig, jag skrek, pappa var dum, jag grinade och pappa var dum..
nu kommer det dröja länge innan jag sätter min fot i det där flyktinglägret igen, fyfan vad arg/ledsen/besviken jag är..

men nu sitter jag iallafall i soffan i grytan mellan mamma och anna och äter popcorn fast jag inte tycker om det,
och om det varit så att jag inte kunnat varit här, då vet jag fan inte vad jag skulle gjort..

jag längtar dessutom ner till stockholm,
där är det alltid frid och fröjd och man är lycklig.

imorgon ska vi åka skridskor på idrotten,
det är också lycka!
dessutom är det johan falk på tvn nu, det är också lycka!



men fyfan vilken jävla lol..

du får ju skylla dig själv frida..

som du beter dig.. väx upp fiffi

2010-01-25 | 09:01:23

men vännen, ajajaj vad ont jag får i hjärtat. Fy vad hemskt. Jag finns här om du vill prata. ÄLSKAR DIG!!

2010-01-25 | 12:16:55

håller med mmoa eller vad hon nu hette..

2010-01-25 | 16:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback