research

för de första måste jag säga att du som skrivit att du håller med moa och bla bla kan enbart hålla käften, eftersom du förmodligen inte vet vad det handlar om ska du bara bry dig om ditt eget liv OCH SKITA FULLSTÄNDIGT I MITT!

imorse åkte jag till denize där vi gjorde lite research som var otroligt roliga, något patetiska men det behöver inte folk veta ;)
klockan tio var det föreläsning om förintelsen, sjukt intressant men sorgligt.

efter skolan kom mamma och hämtade mig sen åkte vi och bastade,
sjukt skönt och perfekt tjejtid för att prata, me like!

ikväll har jag övningskört och nu sitter jag och pluggar,
imorgon är det föreläsning igen och sen projektarbete.. uuh..



kom på att jag missat massvis med riversideavsnitt, bajs!
ikväll ska jag hinna kolla klart på sommaren med göran också, sen ska jag sooova gott.

jag behöver också lite tid med dig frida:) <3

2010-01-26 | 23:14:43

haha.

2010-01-27 | 15:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback