premiär för guitarhero


jag har faktiskt aldrig spelat guitarhero förut! eller igår skulle jag och lillebror spela men vi hann inte.. så nu spelar jag och anna, och vi suger lika mycket båda två! vi blir utbuade och ingen vill lyssna, hahaha.
men ärligt talat förstår jag inte varför folk tycker det är så ENORMT roligt? det är ju bara lite roligt, faktiskt.

eftersom många ifrågasatt hur jag kunde få foten under bilen imorse ska jag berätta lite kortfattat..
jag hade varit in och sagt hejdå till mamma imorse och sen skulle jag springa ut till anna som satt i bilen. då sprang jag runt bilen och stod still, samtidigt som anna började backa halkade jag (samtidigt som jag stod still..) och sen hamnade min fot precis bakom framhjulet när hon backade, och eftersom hon inte såg mig så körde hon över foten! det har blivit ondare under dagen, but i'll survive!
jag, mamma & anna skrattade så tårarna rann nu i eftermiddag åt denna incident, och samtliga i familjen har konstaterat att det är bara frida fridell som kan lyckas med något sånt!

nu ska jag och anna fortsätta spela guitarhero, trots att vi suger..

grattis älskade faster till ännu en rökfri dag,
jag tycker du är superduktig! jag är stolt






åh justde, jag längtar tills på lördag!




hahahahahahaha,

skaru va kizz på maskerad festen eller;D

2010-01-15 | 23:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback