oh happy day

life is, life is wonderful

ikväll har jag städat mitt rum,
tagit tag i jävligt viktiga saker som ändå slutade otroligt bra,
jag har varit ute med vovven och halkat i diket,
och jag har planerat morgondagen!
förövrigt längtar jag tills imorgon, äntligen fredag!
- priset för de bästa lögnerna går absolut till dig,
för allt du fick mig att tro, och för att du låtsades vara någon annan.
jag önskar med hela mitt hjärta att jag kunde spola tillbaka tiden, och ta bort precis allting. 
tänk om jag fått vetat allt jag fått vetat i efterhand innan jag gav mig in på okänd mark? då hade jag garanterat sluppit gått igenom allting, jag hade sluppit grubblat över om det var mig felet satt i?
vissa dagar är det så jävla svårt att blunda och gå vidare, andra dagar går det som på räls..
att tiden läker alla sår stämmer otroligt bra, men vissa sår tar längre tid på sig bara.
det finns inte en chans att det var meningen att det skulle bli såhär, det gick helt fel någonstans!
tyvärr väljer man inte vem man blir kär i, men man kan däremot välja vilken väg man ska gå...






nu ska jag kika på någon film och tagga inför fest imorgon, inga hämningar!
tur att vinet får mig att prata, nu jävlar


godnatt alla änglar och demoner


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback