oh fyfan

idag när jag klev av bussen och gick hemåt lyssnade jag som vanligt på musik,
sen sprang det förbi en hund bakifrån och då vred jag på huvudet och då kom det VÄRLDENS STÖRSTA HÄST och travade förbi. jag trodde seriöst jag skulle kissa på mig av rädsla, usch vad hemskt.

ikväll hade jag tänkt att plugga, men så blev det inte.
nu ska jag snart kika på andra avenyn!




gud vad jag önskar att jag var oberoende av pengar just nu,
för jag skulle verkligen behöva tur&retur-biljetter till sthlm för:

- hälsa på faster
- emmas födelsedag
- idas förlossning
- idas födelsedag
- emmas studentskiva
- johannas studentskiva
- mandas studentskiva
- idas barns dop
- emma, johanna & mandas student

näe, nu ska jag kila ner till teven!

fin blogg allt bra i dag eller :)

2010-01-27 | 21:25:43

haha, oj, lät inge kul!

2010-01-27 | 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback