mer less tjej finns inte just nu.

sitter i skola återigen..
fick en ny uppgift i svenskan och jag jag är inte ens lite klar emd den förra,
men nu har jag slitit som ett djur emd denna och är faktiskt KLAR! så nu är det bara en stor uppsats kvar typ.. heja..

jag är så less på skolan och less på min fot och less på typ ALLTING..
nu ska jag gå och jobba en sväng sen ska jag åka hem till mamma och lägga mig på hennes arm och grina som ett litet barn..

jag kan ju berätta något positivt iallafall..
fritidsturismlektionen idag var faktiskt rolig, första gången det händer på ungefär ett år..
jag och denize satt och kollade ut genom ett fönster på en kille som var jättelik lingvall,
och så pratade vi bara på och kollade på honom och rätt vad det var så RAMLADE han..
jag och denize trodde seriöst att vi skulle dö av skratt, och inte nog med det..
vi såg någon film om en stor gruva utanför gällivare och då säger jag till ida och denize att det är den där gruvan som emil snackat om, då säger denize att vi kanske får se honom på skärmen, och jag svarar att vi om inte annat kanske får se biljäveln, och denize svarar att det nog inte är så stor risk att man får se en skoda pickup på en sån där skolfilm, sen tog det två sekunde så visar dom en sån bil..
paniken i att inte få skratta när man bara vill asgarva är hemsk!
man sitter där och borrar ner huvudet i halsduken och försöker svälja skrattet medan denize och ida kvider av skratt på varsinn sida av mig.. och när jag väl funnit lugnet och slutat skratta då börjar ida & denize fnissa igen och jag måste börja om hela processen..
men det är härligt att jag iallafall kan skratta, som om någon missat det liksom..

heja på med att sluta röka faster, jag vet att du klarar det!
längtar efter dig gör jag också.




Vart tog allt dehär roliga vägen?

Pussar & kramar från mig,,tänkte bara pigga upp dig lite.Ingen cigg idag.

Älskar dig...

2010-01-14 | 15:25:33

det där roliga kommer i helgen :D jag och Denize har bestämt det!!!! PUSS PÅ DIG

2010-01-14 | 17:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback