man slutar aldrig äcklas av vissa människor..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6373726.ab
fyfan hur sjuk i huvudet vissa är, dö med er allihopa!

jag och cornelia kollade på scary movie förut ikväll, lika kul som vanligt!
sen hade jag och olle brottnigsmatch och grejer, kanske inte så otippat att jag segrade ;)
nu ska jag kollar på en film som heter sex and breakfast, haha. sen ska jag sooova!
imorgon ska jag packa grejerna till mammsen, kvällen den tillbringas hos denize för att färdigställa lite grejjer.. det är ju som sagt skola på måndag! usch..

jag är sjukt irriterad på min förbannade datorjävel också,
den fattar inte att jag kopplat in mobilen!?
den kanske ger igen för vattenglaset den fick över sig, men det kan den väll göra en annan gång? jag måste lägga in massa skön musik på mobilen, som dom här t.ex!











go on, i'll be fine
go on, take all the time
we're different that's all


vilken jävla äckelgubbe!!!!!!!! fy faaaan!



bra låtar:)

2010-01-11 | 00:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback