lost then found

underbart faster att du klarar av att hålla dig ifrån rökningen, jag är så stolt!
längtar efter dig gör jag också...



jag kan inte sova..

Namn - frida maria fridell
Ögonfärg - jag har någon ful grå färg
Hårfärg - brownie
Högerhänt/vänster - höger
Stjärntecken - tvilling
Skostorlek - 38 brukar vara ett säkert kort
Är dina föräldrar skilda - nej, dom gifte sig aldrig
Sport - hockey
Helgdag- jul & midsommar
Årstid - alla årstider har sin charm

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - suck, jaa
Blivit dissad - ja
Skolkat - ja
Sovit utomhus - ja
Använt droger - jag hatar droger, så nej
Retats - har aldrig hänt! jag har bara tre småsyskon...

THIS OR THAT
Pepsi/cola - pepsi
Jordgubbar/blåbär - jordgubbar
Kött/veg - kött
Tv/film - film
Gitarr/trummor - gitarr
Adidas/Nike - adidas
Kinesiskt/mexikanskt - kinesiskt
Mtv/vh1 - mtv

SENASTE DU
Skrattade - idag
Grät - en vecka sen (måste vara rekord!)
Filmen du såg senast - vapenbröder
Tuggade tuggummi - idag
Drog ett skämt - igår kväll
Sjöng en sång - nyligen

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - nej
Rökt - ja
Tagit droger - nej
Kysst någon - ja
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - nej
Bakat - nej

 
nu ska jag lyssna på leona lewis .ft. one republic - lost the found några gånger, sen ska jag försöka sova igen..
pappa och ulrika kom precis hem från stockholm och jag har fortfarande svårt att förstå att pappa kunde åka till stockholm nu, men han kunde inte åka för någon vecka sen när hans syster fyllde femtio.. aja, vissa saker får man nog fundera på tills man dör!

 



härliga tider, godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback