långtråkigt

idag har jag lika ont i foten som igårkväll, om inte ondare.
jag ångrar att jag halkade, men som vanligt halkar man inte direkt med mening,
och man lyckas alltid halka vid fel tillfällen, som denna gång när foten hamnade under bildäcket...

litterära fördjupningar?
hur roligt låter det då.. nej, usch vad less jag är!
har dock fyra saker kvar på en hel uppsats, så det känns som jag börjar se ljuset..

nu ska vi snart gå coh käka lunch, sen ska vi ha drama för näst sista gången, det känns tråkigt faktiskt.
det är nästan den enda lektionen på en hel vecka som jag faktiskt tycker om.
efter skolan ska jag åka hem och mysa med mamma och sen ska jag såklart spela guitarhero också, haha.


JAG HAR LÄST DET KLOCKRENASTE NÅGONSIN IDAG:

'' kille två ersatte kille ett men det var ett misstag,
nu saknar båda två både hjärnceller och hjärta.
kille tre var uppenbarligen det enda tills kille fyra plötsligt kom,
kille fyra var det värsta någonsin, så efter ett brustet hjärta ångrar man att man inte stod kvar vid kille tre.
då kom kille ett som från ingenstans för att återigen riva upp gamla sår och inte göra annat än förstöra.
så åter igen kom kille tre upp igen, allting går runt och slutar ingenstans ''





soft med sommar,
nej men det snöar ju ute..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback