jag älskar dig tony

ida jag är ledsen att jag har ett förhållande med din pappa och jag är ledsen att jag skriver ut det i min blogg och på facebook.. men nu när du svarat på mina sms, och när jag ringer och jag vet att du läser min blogg! så känns det okej när du ändå har accepterat det..
det känns konstigt att vakna bredvid din pappa när du inte är hemma, och inte kunna berätta för en av sina bästa vänner hur kär man är, eftersom att kärleken är pappan till dig..
jag hoppas att vi kommer kunna hitta en balans i det här, även om jag blir som din låtsasmamma nu..
jag älskar dig ändå gumman! vi ses vid frukosten imorgon.. och jag lovar att vi inte ska ha några barn, det har vi redan disskuterat, allting skulle bli så konstigt då..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback