ingen sa att det var enkelt

sitter hos världens bästa ida och kollar på beck, vi har nyss kollat på se upp för dårarna, fett bra!
vi har käkat supergod middag! dock var det plasthandtag på formen vi satte in i ugnen så dom smälte och rann ut i ugnen, vi fick skratta som tusan iallafall!

imorgon ska jag plocka cornelias ögonbryn,
sen ska jag packa grejerna till mamma.
dessutom måste jag börja rensa bland mina hudvårdsprodukter och grejer,
ida fick faktiskt en serie med rengöring och grejer idag :)





just det!
grabbarna vann hockeymatchen idag med typ 9-0,
vet inte om dom hade tagit anabola eller något, eller så var sundsvall värdelösa..




jag har verkligen försökt att rensa huvudet hela dagen,
men det har inte gått så bra...
jag kan knappt tänka på någonting, eller låta bli att tänka på någonting...











nej, nu är reklamen slut!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback