ingen kan någonsin ta din plats hos mig

igår pratade jag med anna (min ''andra'' mamma) på telefon jättelänge!
vi pratade om allting och jag kan ju bara tacka gud för att hon finns, skulle aldrig tvivla på att prata med henne om vad som helst! hur som helst kom vi fram till massvis med bra saker!

a: vet du hur det är när man trampar sönder en snigel?
f: jaa, det typ splaschar och krasar!
a: jajamen! och exakt så skulle det bli om vi körde över hans snopp.
f: hahahahaha.
a: vi kanske tillochmed kan låna bondens traktor så kan han lägga sig direkt under däcket!


imorse klev jag upp och åkte in för att jobba några timmar.
sen mötte jag upp frugan för lite shopping sista dagarna på rean & jullovet..
det blev ett par strumpbyxor eftersom mina hamnade i granen på nyår? sen köpte jag tre par strumpor, en hårspray, en kajal och en mascara, en ny dagkräm från bodyshop och någon läppgrej i samma serie. sen köpte jag en ny puderborste när jag ändå handlade på bodyshop eftersom den andra börjar bli lite sliten! men denize puderborste är tusen gånger mer sliten så hon ska få min gamla, hahaha!
sen köpte jag en tunika som jag ska sy om, och en vanlig svart tröja.. sen blev det naglar och lite nageldekorationer som jag tänkte fixa tills ikväll :)

nu ska jag duscha och fixa lite, sen ska jag äta middag med familjen och farmor för att sen ta en buss till vicky. sen ska vi åka och kolla på en mobiltelefon som jag hittat, sen ska vi åka på fekke till pamela! najs kväll!

imorgon ska jag fixa ett nytt nummer också! ny telefon = nytt nummer... eller?


fan, nu får jag som vanligt bråttom..
ha en trevlig fredagskväll allihopa, det ska jag verkligen ha!




Aloe Vera Lip Treatment


b-b-b-booooody shop!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback