i was fine before you walked into my life

läste precis denize inlägg i min blogg som hon skrev klart eftersom jag glömde bort det bland alla lungor, pulser och ignoranta, ignorantum, ignoramtus.. how cute hon är iallafall!

slutbetyg MVG i drama fick vi idag också, kändes otroligt skönt eftersom man sliter med allt annat i skolan just nu. på måndag byter vi schema, engelska c, historia, religion & historia kliver in i schemat.. kändes som fyra rent utav pissiga ämnen, men det är bara hänga i sista terminen nu!

när jag kom hem var det världens liv hemma, även om vi bor åtta personer här så låter som sjuttiofyra.. så det var riktigt skönt när jag, ulrika och vovven gick ut och gick efter middagen, det var lugnt och fridfullt och det fanns mycket tid att prata om många saker, det tycker jag om!
men nu är vi tillbaka igen och pappa tjafsar med molly för hon slarvar med matten och sitter med datorn istället för att göra det hon ska i skolan, olle springer runt och säger hejdå för att han ska på träning, moa tjatar på molly att hon ska klä på sig och skynda sig till bussen, cornelia står och predikar om något jag inte hör i köket och ulrika tjatar på hampus att han ska gå och lägga sig men han verkar föredra att springa runt med lasersvärdet och leka med mina ''inlägg'' istället..

igår lyckades jag dessutom fixa till någonting med internet så nu är det bara pappa, ulrika, molly & cornelia som kommer in på internet, men inte jag och olle? så nu sitter jag vid pappas dator istället, och det känns som när jag var typ åtta år och spelade tittis lekstuga på pappas dator, haha.
men nu har olle ringt till henrik så vi hoppas väll att han fixar till problemet så snart som möjligt!

idag skulle jag både städa rummet och mitt skoskåp, men jag har fan inte hunnit med någonting av det..
nu ska jag väll fixa lite i en halvtimme, sen hoppa in i duschen och sen klockan nio är det andra avenyn, och då sitter sex av åtta i den här familjen bänkade framför tv'n, det är härligt! pappa står jämt och skakar på huvudet åt oss dock.. haha.



hahaha, gamla bilder roar alltid lika mycket..

nu sprang tiden iväg för mig igen,
skynda skynda.


No, I don´t need no drugs to make me high, no
I don´t need no pills to make me calm, and
I don´t need no beer to make me wild, no
I don´t need no booze to make me warm
No baby,
There is only one thing
Yeah honey,
All I need is you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback