i never thought i, la-la-la-la-la..

alltid när jag går och lägger mig och är trött blir jag plötsligt pigg igen..


Du...

Namn: frida maria fridell

Piercingar: tungan

Tatueringar: fede speranza amore i nacken

Längd: 164 kanske

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: brunett

Fräknar: inte en enda

Motto: memories are forever

Kär? olyckligt kär

Önskar du att du bodde någon annanstans? ja

Dricker du? ja

Röker du? ja när jag dricker

Vilket schampo använder du? bobbys schampo

Vilken parfym använder du? britney spears - red fantasy

Vad är du rädd för? höjder

Gillar du att tvätta? mina egna kläder

Gillar du berg- och dalbanor? nja

 

Senaste...

Filmen du hyrde? en skräckfilm med denize, jimmy & emil

Filmen du köpte? det brinner

Låten du hörde: melissa horn - lät du henne komma närmre

Låten du laddade ner? stamp the ground - italobrothers

Personen du ringde? emil

Personen som ringde dig? emil

TV-program du såg? paul plutt

Person du tänkte på? ida medin

 

Favorit...

Låt: someone new - eskobar

Sak att göra: skratta

Sport: ishockey

Dryck: cola light

Kläder: festkläder

Film: titanic

Bil: santa fez

Serie: gossip girl

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? ja

Gråtit över en flicka? ja

Ljugit för någon? ja

Varit i slagsmål? nej

Blivit arresterad? nej

Träffat någon från internet IRL? ja

 

Antal...

Gånger du varit kär? två, fast en gång vill jag räkna bort men då fuskar jag

Gånger ditt hjärta brustit? många

Hjärtan brustet på grund av dig? ingen hoppas jag

Tjejer du kysst? haha, har tappat räkningen

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? några stycken bara

Gånger ditt namn varit med i tidningen? oj.. tre vad jag kan komma ihåg

 

Senaste...

Boken du läste? skadad

Personen du fick e-mail av? simon

Personen du fick brev av? carina

Personen du fick sms av? ida

Gången hela din familj åt middag tillsammans? oj.. det är evigheter sen

Saken du köpte? cider typ

 

Allmänt.. 

Vad har du gjort idag? chillat med amanda

Var det kul? underbart kul

Brukar du svära mycket? för mycket

När stiger du upp på morgonen? halv sex på vardagarna

Vad har du på dig? linne & underkläder

Vad ska du göra ikväll? sova

Vad är du allergisk mot? ananas och lögner

Var har du ont? i huvudet

Använder du hårspray? oh ja

Kan du stå på händer? ja

Är du glad nu? ja

Var du glad igår? nja

Vad dansar du till? musik

Stockholm är... ? det bästa stället på jorden

Göteborg är... ? andra avenyn

Kan du sjunga? nej, absolut inte

Spaghetti eller makaroner? spagetthi

Land du vill besöka? malta









jag gillar dina listor:D

2010-01-05 | 00:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback