hoho

åååh det var så himla skönt att krypa ner i sängen och sova! dock låg jag och sjöng fem minuter innan jag somnade, känns som jag ska göra det där till en trend.. haha!
nu har jag pratat med pappa om telefonen, men det gick absolut inte lika bra som med mamma, men jag tror inte han fattar hur mycket jag behöver en heller, men de kanske ordnar sig.

nu ska jag äta lite sen middag, och självklart blir det tacos eftersom dom andra ätit pannkaka..
sen kom min veckorévyntidning idag med tillbehör, så jag har det jag gör ikväll!


många telefoner har jag fan haft under mina år, och jag kommer absolut ihåg mina favoriter!




må dom alla vila i frid..


åh nummer två var också min favorit:')

2010-01-08 | 15:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback