gock åh gnucke pipi daj



nu har jag tryckt på play och thåströms ljuva toner går igenom högtalarna på steron igen efter fyra dagar med dunka dunka 24 timmar om dygnet.
jag har haft så otroligt kul, och det är alltid så att det blir obeskrivligt typ!
mina dagar har varit fyllda med allt man behöver typ, och tillsammans med några av mina närmsta vänner, min nya vän steffen och annat härligt folk har vi bestämt kommit fram till att 2009 inte kunde fått ett bättre slut och inte 2010 inte kunde fått en bättre början.
men nu ska man ta tag i nyårslöften och vardagen som kommer tillbaka, men så är det här i livet!

bilder från dessa underbara dagar kommer så småningom, men det är så sjukt mycket bilder så det blir jobbigt att lägga upp alla, sen är inte alla rumsrena heller.. men vi har sammanställt en lista för att minnas delar av det roliga, och jag förstår om ni inte förstår speciellt mycket, men det kanske är lika bra..














nu orkar jag inte skriva mer! det finns miljoooooooooner grejer men jag har bättre saker för mig, hahahaha!
tyvärr är jag inte trött nog för att sova, så jag ska packa upp lite innan jag går och lägger mig.
imorgon tror jag att jag ska skriva ett inlägg jag velat skrivit länge, men inte orkat typ.. men jag ska ventilera ut allt från mitt hjärta, fan det sprängs ju snart! på kvällen ska jag till mandis och kolla på film och mysa!





tonight I'll stay up late,
and I'll write you a love letter.
eventhough I never met you, I still miss you, I can see you in my dreams.
And I hope that when you read it, that maybe you'll remember me



Åhhhhh myyyy gaaaaaaaaad..asg vilken resa...:)))

2010-01-03 | 23:00:00

HAHAHAHA du verkar ha varit med om jävla helg:D det var väldigt underhållande att läsa:D

2010-01-04 | 01:51:23

vilka kvällar ni har haft ;)

2010-01-05 | 16:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback