fullt ös, medvetslös

har inte uppdaterat på ett bra tag,
men min helg har varit fullspäckad med roliga saker och jag kommer knappt ihåg allting.
hur som helst tänkte jag inte skriva ner allt som hänt, men lite kanske jag kan bjuda på!

i fredags var jag på stan med ida och frugan, jag köpte två par skor, örhängen och sen var det något mer som jag inte kommer ihåg också. sen åkte jag hem och bytte om för att sedan åka till pamela och på vägen dit körde jag av vägen så jag blev sen till homepartyt!
homepartyt var kul och de blev många skratt från sju lite halvfulla tjejer.

några timmar senare..
på krogen, där var det som vanligt fullt ös och detta var nog den mest händelserika krogkvällen jag varit på!
det är alltid så roligt att träffa massvis med folk!
hur som helst somnade jag hos denize på lördags-morgonen efter ett par roliga vurpor...

igår hämtade mamma & anna mig och vi åkte och bastade,
sen blev det typ bråttom och jag skyndade mig hem för att hämta grejer och åka till malin.
senare ramlade det in massa folk från gamla klassen och det pratades minnen och framförallt jag och amanda skrattade så vi höll på att dö!
senare på kvällen så var det dax för confessions of an alcoholic på toaletten igen, men det är alltid lika roligt! hahahaha.

sen skulle vi ner på goa och det drogs den ena vurpan efter den andra men jag stod på benen hela vägen!
även om jag har ett svagt minne att det var svårt med jens där ett tag, jävla spagetti typ.
in på krogen och där spelar dom friinga med christer halvarsson och det var ju passande eftersom det var ett gäng med ''bönder'' som kom in liksom, så vi sjöng och var glada och jag försökte dansa vals typ? hallå liksom.. jag vet ju inte ens hur man gör när jag är nykter?

nu orkar jag inte skriva mer..
det har iaf varit en supernice helg trots att jag tappade bort lite pengar, gjorde av med alldeles för mycket, söp bort min svarta halsduk (R.I.P) och enligt mig själv kanske lättade mitt hjärta lite för mycket..

men imorgon är det måndag igen,
egentligen vill jag inte åka till skolan men jag måste ju.. uscha.
nu kanske man ska börja peppa för lettland?
ikväll är det iallafall en annan del av köping och wallander, me like.

ååh jag längtar tills på tisdag när house börjar igen,
och man kan krypa ner i sängen ute på rummet och kolla på house, helt otroligt :D




det känns som jag fortfarande är onykter...
nu ska jag äta glass och bär med lillebror, mamma och anna.
mamma är sjukis, synd om henne :(
hejdå.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback