FAN

allt jag just skrivit försvann.. lagomt less!

gårdagen var skitkul trots att jag slog huvudet i toadörren och halkade en gång ute!
vi somnade imorse vid sju tror jag det var efter att jag legat och sjungit massvis med låtar för mina sovkompisar, stackarna kan ju inte ha någon hörsel kvar idag, men kul var det! telefonen ringde vid nio imorse, så efter två timmars sömn klev jag upp och efter att jag gjort det jag skulle göra som förövrigt gick jättebra så mötte jag upp lillebror på stan.

nu ska jag kolla efter en ny mobiltelefon, sen ska jag sova några timmar..
ikväll ska jag inte göra någonting alls! ladda inför imorgon då det kommer bli en awesome tjejfest hemma hos pamela, wihoo!

har laddat över lite bilder från min kamera.. alltid lika funny!










(och våfflan.. jag kan inte lägga ut den där bilden du tog på mig om du minns,
den ser inte kloook ut.. hahaha)





nej förhelvete.. nu måste frida fridell sova!


hahaha fasiken också ;) jag tyck du ä snygg ändå!

2010-01-07 | 15:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback