:(

idag låg jag i sängen till klockan ett,
frös som en gnu och hostade, men ingen feber!
nu ska jag vila en stund till i min stickade tjocktröja, långkalsonger och tjocksockar under täcket!
sen ska jag packa ihop lite kläder och grejjer som ska till mamma, sen ska jag åka till denize ikväll :)




jag känner mig sjukt opepp på skolan..
visst, det är bara en termin (+ 2 veckor) kvar av gymnasiet,
men jag kräks på psykologi, svenska, litteraturkunskap och filosofi snart.. bläää!




och jag som tänkte att jag och lillebror skulle köra skoter idag,
så åker han till timrå för att spela hockeymatch, och jag är klenis..
 men hoppas det går bra i timrå för honom iaf!

nu ska jag vila lite, krya på mig!
puss hej

Fett fin blogg!

2010-01-10 | 16:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback