'' do you shave? ''

i fredags packade jag & frugan bilen full sen åkte vi upp till fjälls för att ha världens mysigaste helg.
det har varit svinkallt och varit snöstorm och vi trodde vi skulle blåsa eller snöa bort ett antal gånger..
i lördags var vi ut i backen och trodde seriöst att vi skulle förfrysa ansiktena av oss, helt ensamma i hela backen var vi dessutom, haha.

frugan har några fåtal bilder på sin kamera som KANSKE kommer upp sen.

igår kollade vi på melodifestivalen och jag vart skogstokig när denne ''getty'' skulle sjunga, och han börjar sjunga på något jävla shimmyshimmy-språk? det är SVENSKA melodifestivalen, då sjunger man SVENSKA låtar, och om inte det så ENGELSKA.. men ABSOLUT INTE på något helt främmande låt som inte en jävel förstår, grr.

nu är jag hemma igen och har packat upp och börjat packa inför mammaveckan,
jag och molly har gjort hårinpackning också, mycket skönt.

nu ska jag försöka peppa inför onsdag då det är 100-dagars..
alla är otrolig taggade men det känns som jag ligger lite bakom och faktiskt knappt är pepp alls?
aja, får ta och ändra på det under kvällen.. haha.

helgen har som sagt varit hur underbar som helst,
och vi har skrattat, skrattat och skrattat..

h: vem var de där?
f: ingen aning alls faktiskt, vi kollar när han kommer tillbaka.
h: han såg ju snygg ut iallafalla!
f: jaa faktiskt.
(killen kommer tillbaka)
h: nu kommer han tillbaka!
(tystnaden i husvagnen är maximal)
f: hahaha, nej men usch!
h: nee han var inge snygg ju.
f: nej, men han var snygg bakifrån iallafall!
h: ja men vissa ska man bara ta bakifrån.
(asgarvet tar över alla ljud på hela husvagnscampingen)




på tal om roligt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback