st:nikolaus

idag är det st:nikolausdagen här i tyskland, jag har ingen aning om någonting egentligen men man fick presenter i sin sko imorse iallafall! vin och lite lebensmittel hade ja fått, han känner mig den där nikolaus ;) haha.

nu har jag pyntat och pjollrat inför ebbas kalas hela morgonen/förmiddagen,
vart och handlat och grejat på..
det är absolut inte klart än men jag måste sätta mig en halvtimme, hinna andas..
känns som om jag inte ens hann somna innan klockan ringde och det var full rulle igen!

roligast var iallafall imorse och ebba fick jättemycket fina presenter men hon tyckte bäst om mitt kort? inte presenterna jag gav henne utan kortet? haha ungar alltså..

näe, nu ska jag fortsätta kolla på klassikern vinterviken som jag påbörjade igår..
uppdaterar senare, hej så länge.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback