sinnessjukt..

alltså nu har jag i flera dagar lyssnat på sarah dawn finers nya julskiva,
och såklart har jag fastnat förlåt nummer tio, hur underbar som helst.
den har jag gått och nynnat på, jag tänkte tillochmed föreslå för ulla att vi skulle klämma den i kören men det är försent för att lära in en ny låt!
hur som helst.. så hade min mamma kommenterat, och såklart tyckte hon också låt nummer tio var bäst?
det finns liksom mååånga låtar på en skiva, men det är bara det faktum att vi är så otroligt lika!
alltså jag har verkligen slutat förvånats över oss nu, vi är så fruktansvärt lika...





innan kören ikväll skulle jag köpa wasabinötter, så jag gick in på mercado (köpcentrum) där dom har ett ställe med massa nötter och grejer.. jag sa till tjejen i kassan att jag skulle ha 200gr wasabinötter och hon börja ösa i en påse och kasta upp den på vågen och hon hade hällt i exakt 200gr så hon sa till mig typ:
'' men wow såg du det där eller, exakt 200 gram.. ''
det var ganska kul så jag svarade:
'' ja, men du har nog jobbat här för länge.. ''
då började hon asgarva, inte lite utan helt frenetiskt så alla i hela köpcentrumet vände sig om ungefär,
jag dog en skvätt.. är det så folk vänder sig om och kollar på mig när jag skrattar också? stackars mina nära och kära i så fall...


när jag kom till kören sa ulla att hon skulle hämta min luciakrona imorgon,
och då blev jag plötsligt jättenervös och var tvungen att bita lite på nageln typ..
jag kommer snubbla eller trampa snett eller något, hahaha det skulle vara så typiskt mig!
men om jag gör det så kommer ni få se det, fia får både filma och fota, så det så..
men det är dags om en vecka, herregud..


nu har jag kommit hem, kokat mig lite te och nu ska det bli både bonde söker fru och maria wern,
och imorgon har jag sovmorgon! gud vad skönt, ja herregud vad skönt..


och vet ni en sak, det är så skönt att vara ett planerarfreak.. för faktiskt helst för mycke än för lite!
som nu t.ex när min ekonomiplan framöver inte riktigt fungerade efter just planerna, så tar man reservplanen istället så är problemet löst! hahaha.




 


'' This is my winter song to you
The storm is coming soon
It rolls in from the sea

My voice, a beacon in the night
My words will be your light
To carry you to me

Is love alive?
Is love alive?
Is love...

They say that things just cannot grow
Beneath the winter snow
Or so I have been told

They say we're buried far
Just like a distant star
I simply cannot hold

Is love alive?
Is love alive?
Is love alive?

This is my winter song
December never felt so wrong
'Cause you're not where you belong
Inside my arms

I still believe in summer days
The seasons always change
And life will find a way

I'll be your harvester of light
And send it out tonight
So we can start again

Is love alive?
Is love alive?
Is love alive?

This is my winter song
December never felt so wrong
'Cause you're not where you belong
Inside my arms

This is my winter song to you
The storm is coming soon
It rolls in from the sea

My love, a beacon in the night
My words will be your light
To carry you to me ''




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback